Od której godziny można się zameldować? Czy mogę przyjechać wcześniej?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 15:00. Wcześniejsze zameldowanie zależne jest od dostępności pokoi. Przed wcześniejszym przyjazdem prosimy o kontakt z Recepcją Główną pod numerem +48 43 676 80 00.
Co muszę przygotować, by zameldować się w Hotelu?
Do zameldowania potrzebny jest dokument tożsamości, który zawiera imię, nazwisko i numer PESEL.
Kiedy mogę rozliczyć pobyt?
Płatność za nocleg pobierana jest podczas zameldowania. Dodatkowe usługi, np. zabiegi SPA, zabiegi rehabilitacyjne, czy też dodatkowe zamówienia z restauracji zostaną rozliczone przy wymeldowaniu.
Jak wydawane są śniadania?
Obecnie śniadania serwujemy w formie bufetu w godzinach 7:00-10:00.
Jak wydawane są obiady?
Obecnie obiady serwujemy w formie bufetu w godzinach 13:00-15:00.
Jak wydawane są kolacje?
Obecnie kolacje serwujemy w formie bufetu w godzinach 18:00-20:00.
Czy można skorzystać z menu a\la carte?
Obecnie dania z menu dnia można zamawiać w godzinach 13:00-21:00.
Czy mogę dokupić obiady i kolacje na miejscu?
Już podczas dokonywania rezerwacji możesz wykupić obiady i kolację, ale umożliwiamy również dokupienie ich na miejscu w cenie 80zł za osobę za posiłek. Dzieci do 3. roku życia otrzymują obiadokolację za darmo po wykupieniu posiłku przez rodziców. Dzieci i młodzież 4-12 lat - 40zł za osobę za posiłek.
Jestem wegetarianinem, mam alergię pokarmową lub stosuje specjalną dietę - czy jest szansa na przygotowanie osobnego menu?
Wszelkie informacje związane z alergiami pokarmowymi czy innymi preferencjami żywieniowymi muszą być przekazane podczas zameldowania. Będziemy mogli wówczas odnotować Twoją prośbę i przygotować posiłki zgodnie z życzeniem.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Płatność za zamówienie w restauracji może być realizowana zarówno przy składaniu zamówienia, jak i dopisane do rachunku końcowego za pobyt. Akceptujemy płatność kartą i gotówką.
Czy można korzystać ze strefy Wellness?
Strefa Medical SPA & Wellness jest dostępna dla Gości Hotelu i działa w ograniczeniach zgodnych z reżimem sanitarnym. Obowiązują zapisy w Recepcji Głównej.
Jak działa strefa Medical SPA & Wellness?
Od poniedziałku do czwartku, oraz w niedzielę można korzystać ze strefy Medical SPA & Wellness w godzinach 9:00-21:00. W piątek strefa jest czynna w godzinach 9:00-22:00, natomiast w sobotę w godzinach 10:00-22:00. W godzinach 13:30-14:00 obowiązuje przerwa techniczna. Wstęp na basen wyłącznie w szlafroku.
Gdzie mogę się przebrać, zostawić rzeczy na basen?
Zapraszamy do skorzystania z szatni basenowych, które znajdują się przy wejściu głównym do strefy Medical SPA & Wellness.
Jak działają sauny?
Od poniedziałku do piątku sauny działają w godzinach 14:00-22:00, a w weekendy w godzinach 9:00-22:00. W piątki od godziny 18:00 do godziny 21:00 odbywają się 15-minutowe rytuały saunowe z profesjonalnym Saunamistrzem.
Czy mogę zamówić sprzątanie pokoju?
Zgłoś potrzebę serwisu bezpośrednio w Recepcji głównej lub telefonicznie pod numerem wewnętrznym 100 albo +48 43 676 80 00.
Do której godziny można się wymeldować? Czy można zostać u Was dłużej?
Wymeldowanie jest do godziny 11:00. Przedłużenie godziny wymeldowania jest dodatkowo płatne w Recepcji. O możliwość późniejszego wymeldowania zapytaj w Recepcji w dniu poprzedzającym wyjazd.
Mam pytanie dotyczące pobytu. Gdzie mogę się zgłosić?
Recepcja jest czynna całodobowo.
Czy w hotelu jest dostępna siłownia?
Goście mają możliwość korzystania z Sali treningowej, która znajduje się na II piętrze i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 i w niedzielę w godzinach 9:00-18:00.
Czy można wypożyczyć sprzęt sportowy?
Oferujemy możliwość wypożyczenia kijów do nordic walking w Recepcji głównej.
Przyjeżdżam z dziećmi, czy w Hotelu znajdą się dla nich jakieś atrakcje?
Najmłodszych Gości zapraszamy do Sali zabaw, która znajduje się w skrzydle B na I piętrze. Starsze dzieci i młodzież mogą spędzić czas wolny w Movie Club na poziomie -1, gdzie znajduje się stół bilardowy.
Chciałbym się zrelaksować podczas pobytu, czy można skorzystać ze SPA?
Prosimy o wcześniejszą rezerwację zabiegów, aby dobrać dla Państwa najbardziej dogodny termin. Zapisu można dokonać w Centrum Planowania zabiegów pod numerem 43 676 80 02.
Wi-Fi:
Użytkownik – columna medica
Sieć jest otwarta, nie jest zabezpieczona żadnym hasłem.
Numery wewnętrzne:
Recepcja: 100
Centrum planowania zabiegów: 700
Restauracja: 300
Movie Club: 400